Obserwatorzy

niedziela, 15 lipca 2012

Recenzja paletki Sleek Ultra Mattes V1 Brights oraz bazy pod cienie firmy Quiz :)

Paletka Sleek Ultra Mattes V1 Brights na pierwszy rzut oko wydaje się bardzo ciekawa, a kolorki bardzo wyraziste.


Lecz przy sprawdzeniu wszystkich kolorków okazuje się, że nie wszystkie są tak idealne jak się wydaje.
Oczywiście niektóre odcienie są świetnie napigmentowane i bardzo mocne, niektóre jednak są średnie, a niektóre po prostu niestety bardzo słabiutkie.

Prawie zawsze czytam same pozytywne recenzje na temat paletek Sleek, ale moja niestety będzie się różnić od tych opinii trochę, bo nie do końca mam dobre zdanie na jej temat.

Tak przedstawia się paletka w całości:



Nazwy poszczególnych kolorów:

1. Chill
2. Pout
3. Sugarlite
4. Dragon fly
5 Pucker
6. Bamm!
7. Cricket
8. Bolt
9. Strike
10. Floss
11. Crete
12. Pow!

A tak prezentują się poszczególne kolorki:

Na sucho.

Na mokro.
Podsumowując trochę zawiodłam się na tej paletce.
5 cieni ( fiolet z górnego rządu i 4 ostatnie kolorki z dolnego rzędu) są po prostu fatalne, a ich pigmentacja jest słabsza niż w wielu tanich bazarkowych cieniach :(
Na pozostałe 7 nie muszę narzekać na szczęście, ale mnie to nie zadowala.


Moja opinia:

Plusy:
- cena, ok 30zł za 12 cieni to nie tak dużo,
- opakowanie ładne i z lusterkiem,
-  7 cieni ciekawych i ładnie na pigmentowanych,

Minusy:
- 5 cieni bardzo, bardzo słabych :( ( np. żeby wydobyć kolor z pomarańczowego musiałam go wydrapać, a i tak jest bardzo słaby),
- tandetny pędzelek do nakładania cieni, przy próbowaniu wydobycia kolorów z tych słabo na pigmentowanych cieni po prostu się rozwalił :(


To jest moja jedyna paletka cieni z Sleeka, miałam zamiar kupić jeszcze jedną, ale po tej paletce zrezygnowałam. Może po prostu ta paletka nie jest za specjalna, a te tradycyjne są lepsze, ale już jakoś nie chce mi się tego sprawdzać.






Przy okazji tych cieni recenzji doczekała się także baza pod cienie Quiz.





 Bazę tą dostałam do przetestowania od firmy Quiz Cosmetics i bardzo ją polubiłam :)
Za niecałe 10 zł otrzymujemy 5ml bazy pod cienie, która podkreśla kolor cieni, przedłuża trwałość cieni na powiece, cienie się nie rolują.

Jej konsystencja jest bardzo gęsta jak widzimy na poniższym zdjęciu.




A teraz pokaże jej działanie na przykładzie pierwszego rzędu paletki Sleek.


- Pierwszy rząd z bazą pod cienie Quiz
- Drugi rząd bez bazy.




Plusy:
- cienie dłużej trzymają się na powiece niż bez bazy,
- cienie się nie rolują,
- baza wygładza skórę powiek,
- cienie mają mocniejszy kolor niż bez bazy,
- łatwo się ją nakłada,
- ma cielisty kolor,
- ceny dokładnie nie znam, ale kosztuje poniżej 10zł :)

Minusy:
- Jej gęstość może nie pasować każdemu mi na przykład ona nie przeszkadza ;)

Podsumowując w jednym zdaniu jest to całkiem dobra baza pod cienie, za niską cenę :)


Czasem pozory mylą, tak było i tym razem ;)
Myślałam, że paletka Sleeka będzie bardzo dobra, ale się zawiodłam. 
Natomiast co do bazy pod cienie nie myślałam, że będzie taka dobra ;)


Miałyście ta paletkę lub bazę pod cienie co o nich sądzicie? :)
Pozdrawiam :))


47 komentarzy:

  1. czyli jednym słowem sleek to badziew,za którym wszyscy szaleją

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja napiszę tak : ostatnio zakupiłam paletkę sleek monaco :) Jestem z niej zadowolona , ale u mnie niestety z bazą czy bez nie utrzymują się cały dzień :( Ale mam zamiar zakupić jeszcze oh so special i au naturel i zobaczymy jak one się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA tam wolę swoją w7-77 cieni albo tańsze cienie z bazarku, które nigdy mnie nie zawiodły ;) sleek ma śliczne kolory ale połowa z nich ma słaby pigment z tego co czytuję na różnych blogach... jak już dawać 30 zł to za coś porządnego a nie za pół na pół- i jeszcze słaby pigment mają te kolory których jak ja bym kupiła to bym chciała najczęściej używać wrr ;)

    baza ładnie podbija i tak jakby wyrównuje (czyli nie ma prześwitów) cienie :)

    buziak ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę dziwny kolor ma ta baza.

    Ja, póki co, żadnej paletki ze Sleeka.
    Ale w następnym miesiącu chcę kupić tą z kolorami naturalnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baza fajna, ale dosc gesta jak dla mnie. A co do paletki, to sie zdziwilam, kazdy za nimi szaleje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam każdy od razu...:) jedna coś chlapnęła,inne muszą też mieć,jak to kobiety:)

      Usuń
  6. Jakoś nie pociągają mnie sleeki,dziwne,ale nie mam ochoty ich wcale kupować:( a baza fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory tej paletki strasznie mnie kuszą, choć wiem, że mało bym z niej korzystała bo z reguły sięgam po takie bardziej stonowane :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana a nie chcesz jej sprzedac? Chetnie odkupie paletke :P

    OdpowiedzUsuń
  9. niemam jeszcze tak kolorowej paletki w swoim zestawie ale może się skusze jest taka letnia ;-)

    A teraz na moim blogu trwa ROZDANIE zapraszam ;-)

    pozdrawiam monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze, że baza nie okazała się bublem. a paletka ma ładne kolory, ale raczej nie wyszłabym umalowana tak kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne kolorki ! a bazę wypróbowalabym jakąkolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. za mną sleek wcale nie przemawia, większość paletek ma dla mnie beznadziejne kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorki za bardzo odważne jak dla mnie, wolę połyskujące niż te matowe, może jakbyś miała te drugie to lepiej by wypadły, u mnie są bardzo mocne na pigmentowane, a mam oh so special
    bazy nie miałam, efekt bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam jedną paletę Sleeka- Au Naturel i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta baza pieknie wydobyla kolory cieni, :)
    ja polecam ci kupic druga paletke poniewaz moze trafilas na jakas zla, ja mam paletke sleek-orginal i jestem z niej mega zadowolona, maluje sie nia codziennie a pigmentacja jest przeboska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że te "pierwsze" paletki są lepsze, może skuszę się na którąś z tradycyjnych paletek ;)

      Usuń
  16. oj fajna fajna ta baza :D paleta też

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dla mnie taka paletka bo większości i tak bym nie używała ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. baza jest genialna. Również byłam zdziwiona jej jakością =)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana jesli sobie zyczysz, nikt sie o tym nie musi dowiedziec. Nie podalabym, ze mam ja od Ciebie, tylko ze po prostu kupilam. Bardzo mi na niej zalezy, tak ze zgodz sie pliiiiiiisssss :(

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna ta paleta cieni...nie mam jej....a chcę :) a co do bazy to sie teraz zastanawiam gdzie ją moge kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj, a myślałam, że paletki Sleeka są idealne ;) też bym się na nią skusiła, te kolory są śliczne, przynajmniej w opakowaniu ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. witaj ;)
    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie próbowałam, więc ciężko stwierdzić, ale wygląda dosyć dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jestem cały czas w trakcie poszukiwania dobrej bazy :) może się skuszę na tą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mi się podobają te kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana zaglądnij na mojego bloga ;) jest tam niespodzianka dla Ciebie ;) myślę, że się ucieszysz ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne intensywne kolory, w sam raz na lato !! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba jestem jedyna osoba na blogger co jeszcze nie miala nigdy w rece sleeka :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolory bardzo ładne,jednak ja jestem zakochana w szarościach,brązach oraz nude:)

    OdpowiedzUsuń
  30. mi już przeszedł szał na sleeka

    OdpowiedzUsuń
  31. Marzy mi się zakup paletki Sleek, ale w jakichś bardziej stonowanych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow - ale dużo fajnych kolorków :)
    osobiscie jednak bardzo rzadko używam cieni
    - zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zastanawiam się nad kupnem tej paletki. Chyba jeszcze poczekam bo opinie o niej są bardzo różne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakiś czas temu zgłosiłaś się do mojego rozdania. Regulamin uległ zmianie, więc zajrzyj i uzupełnij swoją wypowiedź o odpowiedź na zadane pytanie. Zrób to klikając "odpowiedz" pod swoim komentarzem. W przypadku nieuzupełnienia Twoje zgłoszenie nie będzie brane pod uwagę.
    Najmocniej przepraszam za zamieszanie.
    Bezpośredni link do konkursu: http://babskipunktwidzenia.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. kolorki mnie zachwycają ;) mogą świetnie wyglądać jako kreski nad górną linią rzęs *,*

    OdpowiedzUsuń
  36. szkoda, że te najładniejsze kolorki w paletce mają najgorszą pigmentację

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedyś bardzo chciałam mieć paletę Sleek ale teraz już mi przeszło jest chyba dużo lepszych jakościowo cieni na rynku. A baza mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  38. moja ulubiona baza to ta z hean :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja nie uważam paletek Sleek za jakiś cud, jak mam ochote na konkretny kolor cienia to kupuję go sobie osobno czy jako trio, duo, jak chcę. Nie wiem czemu tak wszyscy zachwycają się Sleekiem

    OdpowiedzUsuń
  40. nie mialam ani bazy, ani paletki. te kolory to i tak nie moje :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...